Marketing & PR

Skuteczna sprzedaż i wizerunek marki

Jeśli chcesz lepiej dopasować ofertę do potrzeb wybranego segmentu konsumentek, poznaj kody kobiecej komunikacji oraz zasady marketingu skierowanego do kobiet. Dzięki nim skuteczniej pozyskasz nowe rynki i zwiększysz sprzedaż.

Potrzebujesz wsparcia w budowaniu wizerunku marki w mediach tradycyjnych i w Internecie? Interesuje Cię trwała i emocjonalnie zaangażowana komunikacja z konsumentkami?

 

pr_strategie

Strategie sprzedaży

  • Tworzenie i realizacja spójnych planów promocyjno-reklamowych w oparciu o potrzeby zdefiniowanej grupy konsumentek
  • Marketing bezpośredni i e-marketing skierowany do kobiet
  • Monitoring rynku i konkurencji, szkolenia dla kadry menedżerskiej z kodów kobiecej komunikacji

pr_social

PR produktów i usług

  • Copywriting – przygotowanie treści na strony internetowe, opisy kolekcji, redakcja artykułów i materiałów firmowych, hasła reklamowe
  • Social media, portale tematyczne i blogosfera
  • Wzmocnienie reputacji marki, CRS i akcje społeczne – kreacja i PR kampanii społecznych, wybór patronów i partnerów

pr_biuro

Biuro prasowe

  • Aktualizowanie baz mediów i budowanie trwałych kontaktów z dziennikarzami
  • Przygotowywanie komunikatów prasowych oraz monitoring publikacji na portalach, wortalach tematycznych i w prasie on-line
  • Organizacja konferencji prasowych i briefingów – funkcja rzecznika prasowego
  • Planowanie i zakup reklam w mediach

Email this to someonePin on PinterestShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on Twitter