Polki podejmują ponad 88% wszystkich decyzji zakupowych w takich obszarach, jak moda, zdrowie i edukacja [według raportu  PENTOR „Zachowania zakupowe Polaków 2010”].

.

Od 2006 roku specjalizuję się w kampaniach promocyjnych skierowanych do kobiet.

Oferuję kompleksowe działania marketingowe i wizerunkowe, które są zgodne z tym, jak kobieta  czuje i rozumie.

.

Poznanie myślenia kobiecego ma zasadniczy wpływ na sprzedaż produktów lub usług w danym sektorze i na dostosowanie narzędzi promocji czy komunikacji do nowych potrzeb kobiet.

Spójne zarządzanie w obu tych obszarach pozwala na tworzenie profilowanych kampanii, które podnoszą sprzedaż i rozpoznawalność marki.

Zmiana zachowań konsumentek wynikająca ze wzrostu potencjału zakupowego oraz pozycji społecznej jest faktem. Obserwuję ją z jednej strony jako kobieta i potencjalna konsumentka, z drugiej jako menedżerka marketingu i PR, trenerka brafittingu.

zarowka

Jakie działania warto podjąć, aby skuteczniej dotrzeć do tej grupy docelowej i przekonać klientkę do własnej marki? Czym są i jakie znaczenie mają kody kobiecej komunikacji w procesie sprzedaży?

Sprawdź moją ofertę usług marketingowych oraz szkoleniowych!

napisz

Email this to someonePin on PinterestShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on Twitter